Çarşamba, Ağustos 29, 2007

TRAMVAY MEKTUPLARI / Bayram Balcı


1-
giderken

daha uzun bakmak isterdim gözlerine
mucize işte bu
gözün göze değmesi
bir uzağın önünde
tabelada veda
yazısı

2-
burada yolcular var
yüzlerinde mana kırıkları
gül bir çığlık
güneş bir kendini biriktirme hissi
vatman hangi durakta değiştirecek bu ritmi

3-
eve götürülen bir ağrı
beni hangi tül örtebilir şimdi
yüzüm sana açıkken
böyle hazırken
böyle Rüya…

4-
raylar bize doğru uzuyor
yaşanan her şeyin içinden geçiyoruz Rüya
cesetlerin intiharların içinden
sabahları
bir gerilla vuruluyor ansızın
hayat kısalıyor biz yaşadıkça
geçiyoruz kendimizin içinden
ölüm kol gibi uzuyor ömrümüze

5-
saksıda bir arı var
gelen her günde arınmak hissi
bir kabulleniştir insan
ben böyle özlerken
yenilgi
selametimiz olur mu şimdi

6-
her hangi bir duygu
his ve ötesi
konuşmadan anlaşılabilir mi

biz hiç
susuyoruz işte
susup yürüyoruz
ölüm kol gibi sızıyor içimize

7-
bir nasır var ömrümde
senin beni erteleyişinde
bıçak değince
yara
niçin gül açıyor

uzak bir nur gibisin sen
ben şimdi zaten
az önce ölürüm
yığılırım hayatın
üstüne

8-
ama senin beni öldürmen gerekecek
aşkın zehrini içirdikten sonra
beni öldürmem gerekecek
ama biz ikimiz
ne çok konuşmuyoruz seninle

9-
bir gamzen konuşuyor benimle
bir de çıkarıp atamadığın kelimeler

10-
bir yudum suda saklanıyorken hayat
oysa
herkes gözlerini çoktan yummuş
kimin kalbi onarabilir ki kendi yarasını
HİÇ.


Bayram Balcı
.

0 Comments:

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home