Perşembe, Mayıs 18, 2006

Görüntü bizi yanıltabilir!

Bu sabah Cihangir’de bir telefon kulübesinde, sanki gelecek telefonu beklerken uyuyakalmış izlenimi veren bir kedi yavrusu gördüm.

Bir kedi delisi ve fotografçı olarak bu sevimli görüntü karşısında ne yapabilirdim, çantamdaki fotograf makinesini telaşla buldum. Tek korkum kedinin uyanıp bu sevimli olayı görüntülememi engellemesiydi.

Birkaç kare çektim... Şükür ki kediyi rahatsız etmemiş, istediğim görüntüyü de elde etmiştim.

Sevmek dokunmaktır benim için... O’na dokunmadan oradan gidemezdim, bencillik edip uykusunu bölmeyi göze alarak ona dokundum. Onun soğumuş bedeninden yüreğime buzlar doldu.

Minicik bir kedi 120 cm yukarı sıçrayıp ölümü beklemek için kendine bir mekan ayarlayabilir miydi? Yoksa, yoksa, yoksa........

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

Güzel bir espiri

12:45 ÖS  
Anonymous Adsız said...

güzel bir espiri

12:46 ÖS  
Blogger Korsan Edebiyat said...

MERHABA SİTENİZ HAYIRLI OLSUN... FOTOĞRAF GÜZEL. BİZE DE GÖRSEL SANATLAR İÇİN FOTOĞRAF GÖNDEREBİLİR MİSİNİZ?

6:54 ÖS  
Blogger fatma_ozdirek said...

Arkadaşlar merhaba,
Bir bilgisayar özürlü olarak notunuzu şimdi gördüm, daha önce yanıtlayamadığım için affedin.
Sizi fırsat buldukça beğeniyle ziyaret ediyorum.
Memnuniyetle fotograf göndermeye çalışırım.
Saygı ile...

5:39 ÖS  

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home